tournai cpa 4 cartes lot B debut 1900'

2 envoyés - 2 non envoyés etat - voir scan De betaling gebeurt per overschrijving of contant bij afhaling. Over verzendkosten, die verpakking, postzegels, ... inbegrepen zijn, wordt achteraf niet meer gediscussieerd. Ik geef verzendkorting als u meerdere objecten koopt of wanneer u meerdere keren achter elkaar koopt. De verzendkosten die vermeld worden, zijn de verzendkosten binnen België. Dit wil niet zeggen dat ik buiten België niet verzend! De verzendkosten naar het buitenland komen wel iets hoger uit en kunnen achteraf overeengekomen worden. Afhalen kan natuurlijk ook, na afspraak. Wegens andere drukke bezigheden kan ik enkel nog op maandag verzendingen doen. Het kan dus zijn dat u na betaling even moet wachten op de objecten. Ik dank u bij voorbaat voor het begrip en verwacht dat u dat dan ook niet negatief beoordeeld bij uw evaluatie achteraf. Ik krijg de laatste tijd ook meldingen van mensen die geautomatiseerde betalingsaanmaningen van e-bay krijgen. Ik weet niet hoe ik dit moet desactiveren, dus ik vraag u vriendelijk deze aanmaningen te negeren. Ik stuur in de regel pas na een drietal weken een herinnering, mocht ik op dat moment nog geen betaling van u hebben ontvangen. Mochten er bij afhandeling toch problemen opduiken, contacteer mij dan graag eerst alvorens negatieve evaluaties te geven. Voor elk probleem kan een oplossing worden gevonden. Bieders met feedback 0 worden verzocht eerst contact op te nemen, alvorens te bieden. Zoniet wordt hun bieding geannuleerd. Veel succes met het bieden !! '

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Rechercher dans Cartes Postales Mons

Additions Récentes

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger